Oldalak

2015. október 13., kedd

Új blog, új oldal

Mikor hazajöttem Brüsszelből, nagyon fellelkesültem, hogy szeretném átadni az ott szerzett tapasztalataimat, és csináltam egy másik Facebook oldalt, EU szakértő címszóval, ami úgy vettem észre, hogy érdeklődésre tart számot. Csinálok hozzá külön blogot is, és hetente tervezek ott is megjelentetni bejegyzéseket "Hogyan írjunk jó pályázatokat?" témában.

Külön örömöm, hogy egy kedves kolléganőm is jelentkezett társszerzőnek, ő teljesen más irányból látja a témát, mert a már megvalósult projektek elszámolását szokta ellenőrizni az Állami Számvevőszékben. Tehát én a pályázat beadásáig, ő pedig a projekt megvalósulása közbeni-utáni kérdésekre tud válaszolni.

Kedves olvasóim, ajánlom figyelmetekbe ezt az új oldalamat is!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése