Oldalak

2015. szeptember 26., szombat

Brüsszel 2015

Szóval már régebben is írtam itt a blogon, hogy az Európai Bizottság különböző programjaiban szoktam részt venni mint pályázati értékelő már 2006 óta. Idén is Brüsszelben töltöttem egy hetet, a fiatalok beilleszkedésének elősegítése az élethosszig tartó tanulás segítségével, kb. így lehet lefordítani a pályázati kiírás nevét.

Ezek a pályázatok nagy ívű, országhatárokon átnyúló programok, több ország (7-8) részvételével. Rengetegen adtak be pályázatot, az én szűkebb témámon belül csak hármat támogattak vagy 20 közül, szóval nagy volt a túljelentkezés, sokat kellett dolgozni.

A napi munka után nem nagyon maradt energiám másra, de az olcsó repülőjegy miatt a húgom meglátogatott, és a hétvégét együtt töltöttük, volt alkalmunk kicsit várost nézni, múzeumokba menni. Nekem a legnagyobb élmény az ottani Szépművészeti Múzeum volt, csak ott Királyi Szépművészetinek hívják, rengeteg németalföldi festő, a Breughel-dinasztia, nem is tudtam, hogy négyen voltak, azt hittem, csak ketten. Illetve a Természettudományi Múzeum, ahol több, mint 30 dinoszauruszcsontvázat állítottak ki, amelyeket egy belga bányában tártak fel.

És hát maga Brüsszel persze a parkjaival, történelmi, és hipermodern EU-s épületeivel.

Egy kis ízelítő:
David: Marat halála.

Iguanodon

Ez is valami olyasmi. :)


Itt dolgoztam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése