Egy újabb szakmai programról szeretnék beszámolni: szerdán a Poziteam tudásmenedzsment bővített műhelyt tartott. Nem akarom részletesen bemutatni, a részletekről itt egy link, inkább az általános benyomásaimat mondanám el.
Érezhet volt, hogy az üzleti szféra mennyivel jobban rajta tartja az e-learning ütőerén a kezét, mint a felsőoktatás, hogy kissé képzavarosan fogalmazzak. Különösen projekt-együttműködések kapcsán olyan európai színvonalú anyagokat, kezdeményezéseket mutattak be, hogy ihaj. A másik észrevételem az volt, hogy az emberi oldalról mindenki ugyanazokkal a problémákkal küzd, nevezetesen, hogy szép, szép a tudásmegosztás, de amíg az emberek/cégek azért tartják meg maguknak az információkat, mert ezzel biztosítják a versenyelőnyüket és a pozíciójukat, addig nem fog működni a dolog.
Viszont az megerősítésként hatott, miszerint mások is úgy látják, hogy kompetenciák fejlődése és a mobil eszközök elterjedése biztosítja az e-learning (és ezt most értsük nagyon tág értelemben, belevéve a webkettes technológiákat is) további térhódítását, mondhatni természetessé válását.
Érezhet volt, hogy az üzleti szféra mennyivel jobban rajta tartja az e-learning ütőerén a kezét, mint a felsőoktatás, hogy kissé képzavarosan fogalmazzak. Különösen projekt-együttműködések kapcsán olyan európai színvonalú anyagokat, kezdeményezéseket mutattak be, hogy ihaj. A másik észrevételem az volt, hogy az emberi oldalról mindenki ugyanazokkal a problémákkal küzd, nevezetesen, hogy szép, szép a tudásmegosztás, de amíg az emberek/cégek azért tartják meg maguknak az információkat, mert ezzel biztosítják a versenyelőnyüket és a pozíciójukat, addig nem fog működni a dolog.
Viszont az megerősítésként hatott, miszerint mások is úgy látják, hogy kompetenciák fejlődése és a mobil eszközök elterjedése biztosítja az e-learning (és ezt most értsük nagyon tág értelemben, belevéve a webkettes technológiákat is) további térhódítását, mondhatni természetessé válását.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése