Oldalak

2014. május 30., péntek

KPMG Akadémia

A hét elején részt vettem a KPMG Akadémia a Szervezeti tudásmegosztás Magyarországon 2013/2014 című felmérés eredményeit bemutató rendezvényén. Ahogy mondani szokás, megjelent a szakma krémje, rengeteg ismerőssel találkoztam, és új ismeretségeket is kötöttem. Külön örömömre szolgált, hogy találkoztam volt tanárommal, Bőgel Györggyel, akitől a blog mottója is származik ("A vagyon esténként hazamegy").

Én bevallom töredelmesen, borzasztóan szoktam néha konferenciákon unatkozni, hát ez nem az az esemény volt. A kutatás eredményeit bemutató előadók érdekesek, szellemesek voltak, végig lekötötték a figyelmünket nemcsak ők, hanem az ismertetett eredmények is.

A részletekbe most nem mennék bele, a teljes riport letölthető innen:

http://tudatosvezetes.hu/docs/tudasmegosztas.pdf

Ami egyedül szemet szúrt, az a tudásmegosztást akadályozó tényezők közül egy-kettő, mint pl. az időhiány, ami érthető, a másik pedig az a feltételezés, hogy a kollégákat úgysem érdekli a mi tudásunk. Ez utóbbival vitatkoznék. Bőgel György azonban nagyon helyesen rámutatott, hogy a tudásmegosztás legjobb eszköze még mindig a kávéautomata, vagy a csocsóasztal, ahol kötetlenül összejönnek a kollégák, és csevegnek.

Vissza kell azonban térnem a doktorimhoz, írom ugyanis az opponensi bírálatokra a választ. Hajrá!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése