Oldalak

2014. június 17., kedd

A nagy nap!

Hál' istennek jól sikerült a védés, 90%-os eredményt értem el, a doktori fokozat minősítése csak szeptemberben derül ki (Summa cum laude, vagy cum laude), Vasárnap borzasztóan izgultam, de kétszer is elpróbáltam otthon az előadást, és mire oda jutottam, egész jól, nyugodtan elmondtam. Szerencsére a bizottság is rendes volt, meg a közönség sem kekeckedett, azt a kérdést/témát pedig, amire ott rögtönözve kellett válaszolnom, nagyon jól ismertem, uh. nagy mázlim volt.

A kérdés ugyanis az volt, hogy mutassam be a MOOC-okat. Na, szóval MOOC-ügyben valósággal lelőttem a bizottságot, állítólag annyira jól válaszoltam, hogy mindenki azt hitte, hogy ezt is előre elkészítettem, mint a többi opponensi választ. Legnagyobbrészt azt mondtam el, amit a munkahelyi e-learninges projektjavaslatba beleírtam. Elmondtam, hogy én is beiratkoztam egy kurzusra, mondtam a példákat, MIT, Futurelearn, SAP, stb.

Ez most még csak egy gyorsjelentés, majd részletesen is leírom az egésznek a menetét, mert elsősorban más sorstársaimnak szeretnék ezzel segíteni, akik szintén PhD-znak. Tulajdonképpen a blogot is ezért indítottam, mert az egész folyamatnak a leírását sehol sem találtam, hát még személyes élményeket róla.


Azért ennyire nem volt formális, de majdnem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése