Oldalak

2012. június 19., kedd

E-tananyag pályázatok

Hazajöttem. Itthon egyből várt a munka: be kellett terjesztenem az e-tananyag pályázat eredményeit a főiskola oktatási bizottsága elé. Sajna összesen hárman pályáztak, de nem is volt baj, mivel a tananyagok annyira jól sikerültek, és a szavazáson is nagyjából holtverseny jött ki, hogy egybehangzó döntéssel három első helyezettet adott ki a bizottság egyenlő pénzjutalommal. Én ugyan eleresztettem egy poént, miszerint jobban örülnék ötvenezer forinttal több pénznek, mit egy megosztott első helynek, de mindenki megbotránkozva nézett rám, és az intézetvezető kolléga elkezdte magyarázni, hogy nadehát Elektra, a  megbecsülés! Mondtam, hogy csak vicceltem.

Nincs sajnos nekünk magyaroknak se humorunk, öniróniánk meg pláne, kint az olasz meg angol kollégákkal nagyon jókat szórakoztunk a kulturális különbségeken. Különösen az angolok nem veszik komolyan magukat, ami sokat tud néha segíteni (ld. Monty Python).


Na de vissza a tananyagokhoz. Mindegyik pedagógiailag átgondolt, megfelel a távoktatás elveinek, tartalomjegyzék, oktatási cél, önellenőrzés lehetősége, stb. Technikailag egy a Reload editorral, kettő az Adobe Captivate-tel készült, ez utóbbit egy KMOP pályázat során szereztük be az Adobe eLearning Suite részeként, nagyon jól ki tudja a Csoport használni. Mindegyik tananyag SCORM kompatibilis, ez egy szabvány az eLearningben, erről fog szólni a következő poszt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése