Oldalak

2015. május 25., hétfő

A tanárokról általában

Egy régebbi bejegyzésem ihlette ezt a mostanit, de fontosnak tartom a kérdést.
Jómagam is tanárcsaládból származó tanárként azon gondolkoztam, hogy mennyire fontos egy jó tanár az ember életében. Most ez pont onnan jutott az eszembe, hogy olvasom Bőgel György egyik cikkét alkalmasint a jövő iparágáról. Teljesen mindegy egyébként, hogy miről ír, mindig lényeglátó, szellemes, egyéni, és mindehhez jó a stílusa. Öröm olvasni. Egyébként tanárom volt a CEU üzleti iskolájában, onnan az ismeretség.

Nekem is több éves tanítási gyakorlatom van, két év gimnáziumban, hat év egyetemen, nyolc év főiskolán, bár az előző munkahelyemen nem tanítottam teljes állásban. Jelenleg nem oktatói beosztásban vagyok, kicsit hiányolom is, de a következő félévben lesz még alkalmam tanítani, ugyanis lecsaptam a kutatásmódszertan tárgyra, amit nagyon fontosnak tartok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése