Oldalak

2015. május 11., hétfő

Tempus, Erasmus

Írok már egy kis titkot, ha már itt beharangoztam sejtelmesen. :) Na jó, nem olyan nagy titok, arról van szó, hogy egy hónapja csinálom itt az Erasmus pályázatok szakmai értékelését. Ez az Erasmus az az Erasmus, amit a hallgatók csak úgy ismernek, hogy lehet menni külföldi egyetemekre bulizni, még filmek is születtek ebben a témában (Lakótársat keresünk).

Én úgy keveredtem belem hogy jelentkeztem pályázati szakértőnek a felsőoktatási részlegbe, be is válogattak. Márciusban jött az értesítés, hogy a jövő évi intézményi pályázatokat kell értékelni, ugyanis az egyetemek, főiskolák ilyenkor kérnek arra pénzt, hogy szeptembertől hány diák mehet külföldre, illetve hány jöhet Magyarországra az illető intézménybe. A pénzt az EU adja, a pályázatokat viszont az adott országbeli szakértők bírálják el, ez vagyok én.


Úgyhogy reszkessetek egerek, én döntöm el, hogy jövőre ki utazhat! Jó, azért ez ebben a formában nem igaz, két független szakértő bírál egy pályázatot, és a végső szót a Tempus közalapítvány mint az EU magyar szerve (nemzeti partnere) mondja ki.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése