Oldalak

2014. március 13., csütörtök

Köszönetnyilvánítás

Már tényleg a legutolsó simításokat végzem a dolgozaton, többek között most írom a köszönetnyilvánításokat is. Megnéztem egy másik, a doktori iskolában mostanában készült dolgozatot, és nagyon meglepődtem, hogy a családjának nem mond köszönetet az illető, csak szakmai kapcsolatainak. Arról nem is beszélve, hogy a köszönetnyilvánítást formai követelményként nem a dolgozat elejére, hanem a legvégére kell elhelyezni, a mellékletek után. Könyörgöm, ki az, aki végignéz több oldalnyi mellékletet, táblázatot, statisztikai számítást, kérdőívet???

A doktori iskola valószínűleg ezzel a kívánalommal szakmaiságra törekszik, de szerintem kissé elvetették a sulykot.

Szóval én ezennel ide is bemásolom a családomnak szóló köszönetnyilvánítást, igazán megérdemlik!

"Köszönettel tartozom családomnak; édesanyámnak, akitől a humán, édesapámnak, akitől a természettudományos érdeklődést örököltem, és akik mindig hittek bennem és bátorítottak. Köszönöm testvéremnek és családjának, illetve férjem családjának, hogy mellettem álltak. Végül, de nem utolsósorban köszönöm férjem türelmét, és támogatását az elmúlt években."




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése