Oldalak

2012. május 24., csütörtök

A tanulás minősége a felsőoktatásban

Ma a címben szereplő eseményen vettem részt. Nem nagy elvárásokkal érkeztem, be kell valljam, ültem én már végig rengeteg unalmas konferenciát. Kissé el is késtem, sajnos lemaradtam Pléh Csabáról, de Sonkoly Gábor előadásáért már érdemes volt odamenni. Az egyetlen magyarországi Erasmus Mundus programról számolt be intelligensen, jó stílusban, szélesebb kontextusba helyezve, szellemesen, nagyon élveztem Öröm volt látni, hogy egy igazán európai szintű kezdeményezést a nehézségek ellenére (a magyar Ugar, törpe-fejűek, stb.) ilyen magas színvonalon és elegánsan vezetnek, ez a jövő útja.

A délutáni workshop is nagyon érdekes volt, ugyanis az ún. World Café módszerrel szervezték, több téma közül lehetett választani, és az egy téma iránt érdeklődőek ültek le egy asztalhoz. Én természetesen a tanulás és technika viszonyát választottam, érdekelt volna még a vezetés, szervezés is, de sajna du. hamarabb el kellett mennem.


Mindenesetre egy nagy ötös az ELTE PPK Felsőoktatás-menedzsment Intézeti Központjának, azon kevés konferenciák egyike volt, ahol jól és hasznosan töltöttem az időmet! Ráadásul szeretem a Kazinczy utcai zsinagóga környékét, laktam is errefelé valamikor, szépen felújították.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése