Oldalak

2014. április 3., csütörtök

Pécs, konferencia

Kedves naplóm, ezeket a sorokat a pécsi intercityn írom, van wifi. Ma előadok az éves tudásmenedzsment konferencián, témavezetőm a főszervező.


Előadást nem volt nehéz választani, összeollóztam a dolgozatom egyik fejezetéből. Ugyanezt elsütöttem egy angol nyelvű cikkel, ahhoz meg a disszertációm angol összefoglalóját adtam be. Isaac Asimov is megírta, hogy jó anyagot nem kell veszendőbe menni hagyni!

Szombaton tanítok, lesz két csoportom most április-májusban, stratégiai tervezés c. tárgyat. Elgondolkoztam, hogy tulajdonképpen milyen kanyarokat vett az én pályám, kezdtem ugye magyar-angol szakosként, aztán jött az informatikai alapok, és az egyetemi tanulmányaim kapcsán meg ez a gazdaságtan. Különösen ez utóbbi lep meg, sose gondoltam volna, hogy érdekelni fog a menedzsment, de tulajdonképpen szorosan kötődik a tanársághoz, itt is az emberek viselkedésével kell foglalkozni, csak egy szervezeten belül. De jó ez így, legalább mindig új, érdekes dolgokkal foglalkozom. Élethosszig tartó tanulás.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése