Oldalak

2014. január 22., szerda

Bírálóbizottság

Az elmúlt napokban a munkahelyi, ill. a nagyvédésem bírálóbizottságának az összetételén agyaltunk a témavezetőmmel. Sose gondoltam volna, hogy ez ilyen bonyolult:

  • ki kivel van jóban
  • publikál-e eleget, van-e neve a szakmájában
  • az, hogy dr. legyen ugye alapfeltétel
  • ha póttagnak kérjük fel, akkor megsértődik
  • kérjünk egy kevésbé sértődékenyt póttagnak
  • a belső opponens nincs itthon két hónapig, ki legyen a pótopponens?
  • témavezetőm: az XY a doktori iskolából
  • én: isten őrizz, ő statisztikus, ha elkezd belekérdezgetni a varianciaanalízisembe, nekem végem, pedig nagyon aranyos ember
  • Z. lusta feljönni vidékről, meg nem fizetik az útiköltségét
  • témavezetőm: de ha írsz neki egy cikket angolul, annak örülni fog, meg neked is jó lesz a nagyvédés előtt
  • én bármit, csak a publikációimon ne akadékoskodjanak, ld. az előző bejegyzésemet
  • témavezetőm: a doktori iskola vezetője egy morcos természettudós, nem fogja komolyan venni a te társadalomtudományi témádat, különben is májusban nagyon sokan védenek, tegyük szeptemberre
  • én: basszus, ne most akadjanak fenn a témámon, különben is ha májusban morcos, akkor szeptemberben is morcos, nekem megemelik a fizetésemet, ahogy megvan a doktorim
  • témavezetőm: tudod, hogy ez nem így megy.
És a többi, és a többi.


Az egyik barátnőmtől kaptam egy vicces ide vonatkozó képet:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése