Oldalak

2013. március 8., péntek

E-learning és konferencia

Nem lépheti át senki saját árnyékát: eddig jól elvoltam weboldalkészítéssel és Facebookozással, de kiderült, hogy itt is van TÁMOP tananyagfejlesztési pályázat, ahol mit tesz isten, a Képzők képzése programban tanárokat kéne oktatni e-learning anyagok készítésére... Mikor felhívtam volt kollégámat és vidoran beszámoltam a fejleményekről, csak annyit kérdezett rezignáltan: - És, hozzá tudtál szólni a témához?

Szóval lehet, hogy megint tanárokat fogok tanítani, esetleg e-learning tananyagokat módszertanilag véleményezni.

A héten lezajlott egy nagyszabású konferencia a munkahelyen, előtte, közben aktívan közreműködtem, utána rengeteg programot, előadást, videót pakoltam fel a honlapra.


És boldog nőnapot!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése