Oldalak

2013. január 21., hétfő

Egerben már iPaden tanulják a kémiát

Ide jártam általánosba:

http://www.origo.hu/techbazis/20130120-akik-ipaden-tanulnak-kemiat.html

Meg kell, hogy mondjam, ennél rémesebb, autokratikusabb, gyerekellenesebb, poroszosabb rendszerű iskolával régen találkoztam. Felhívnám az amúgy szakmailag jónak tűnő kémiatanárnő hanglejtésére a figyelmet az első percekben. Az volt az ukáz, hogy a gyerekkel üvölteni kell.

Nemcsak a gyermeki elfogultság mondatja ezt velem, főiskolán gyakorló hallgatóként is lehúztam itt egy hónapot, akkor realizáltam, hogy felnőtt fejjel is ugyanez a véleményem. A gyakorlatvezetőm azért tolt le, mert amikor a gyerekek válaszoltak, azt mondtam, hogy: -Igen, jó a válasz, köszönöm Adrienn. Közölte, hogy a gyereknek nem köszönünk meg semmit, az a dolga, hogy válaszoljon...

De hagyjuk a sérelmek felemlegetését, örüljünk az iPadnek és az okos táblának. Kis-Tóth Lajosék fantasztikusan felfejlesztették a számítógéppel támogatott tanulást, és az e-learninget, merem állítani, hogy az országban élenjárók. Reméljük, az iskola légköre is változott azóta, már csak a gyerekek érdekében is.

Egyébként 25 éve is voltak aranyos és jó tanárok, pl. az én angol és magyartanárnőm, Vígné Bogár Ildikó és Darvas Mihályné Gizi néni. Talán nem véletlen, hogy a főiskolán is ezt a szakpárt választottam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése