Oldalak

2013. január 19., szombat

Educatio

Túl vagyok a nyelvvizsgán, eredmény három hét múlva lesz. Azért reménykedem a sikerben, szóbeli után ugyanis együtt jöttem le a liften az olasz vizsgáztatóval, aki megsúgta, hogy maximális pontszámot adott, úgyhogy ne izguljak.

Ennek örömére el is mentem szombaton az Educatio kiállításra. Itt az anyaintézménnyel együtt képviseltem a mi képzésünket, ami azért volt jó, mert rengeteg lelkes, fiatal egyetemista is kinn volt tájékoztatni. Ez jelentősen megkönnyítette a munkámat, máskor ugyanis kettesben nyomjuk egy kolléganővel, ami fizikailag is igen fárasztó. Mindenesetre nagyon meg voltam a hallgatókkal elégedve, aranyosak, intelligensek, tisztelettudóak, senki ne szidja nekem a mai ifjúságot, öröm volt velük együtt dolgozni.



Egyébként is imádtam az Educatiót, az eddigi vásárokon azért mindig idegen terepen mozogtunk, de itt mint hal a vízben, rengeteg ismerős, volt főiskolám, volt kollégák, jelenlegi egyetemem, ahol a PhD-t írom, nem is munka volt, inkább kikapcsolódás.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése