Oldalak

2012. szeptember 12., szerda

Tablet

Pár hónapja vettem egy tabletet. Igazából okostelefon helyett, bevallom ugyanis töredelmesen, hogy a telefonhívásaimat egy féltéglával és egy mp3 lejátszóval bonyolítom (régi Nokia, ill. Motorola).

A tablettel viszont nagyon meg vagyok elégedve. Gyakorlatilag leszoktam a könyvtárba járásról, minden olvasmányom ezen van epub formátumban, itt nézegetem reggelente a híreket, a facebook-profilomat, ellenőrzöm e-mailjeimet, stb. Egy dolgot nem szeretek rajta, a virtuális billentyűzetet, de ez generációs dolog lehet, a nálam 20 évvel fiatalabbak sokkal jobban kezelik. Engem meggyőzött.

A könyvolvasás kapcsán futottam bele a Goodreads nevű oldalba. A következő bejegyzés erről az új social web alkalmazásról fog szólni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése