Oldalak

2014. szeptember 3., szerda

Kezdődik az iskola

Köszöntöm az olvasókat a 20145/15-ös tanév kezdetén! Nem sokat nyaraltam, az a helyzet, az újonann átvett tárgyaimnak írtam az előadásvázlatait, illetve ugyanennek a tananyagnak az online verzióját készítettem elő, ugyanis - mit tesz isten - megkaptam egy ilyen projekt vezetését is.

A suliban is beindult gőzerővel a tanév, pótfelvételik, intézeti évnyitó értekezlet, és a  tanévkezdés rengeteg tennivalója zúdult a nyakunkba, a felsőoktatási intézményekben mindig a szeptember és a január a csúcsidőszak, az új szemeszter kezdete.

A doktorimról egyelőre semmi hír, most azt várom, hogy a Doktori Tanács összeüljön és elfogadja a védésem eredményét, ez előreláthatólag szeptember végén fog bekövetkezni. Attól kezdve használhatom hivatalosan a doktori címet. Ezt kissé nehéz volt elmagyarázni az embereknek, amikor erről beszámoltam egy értekezleten, ez a következőképpen csapódott le a jegyzőkönyvben:

"Elektra elmondta, hogy XY megszerezte a doktori címet, Z kolléga habilitációs eljárás alatt van, és szeptemberben kiderül, hogy ő (mármint én, Elektra) is megkapja-e a doktori címet."

Grrrr! :) 




 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése