Oldalak

2012. október 3., szerda

Új munkahely

Kedves Olvasók! Mint bizonyára észrevették, kissé eltűntem. Október 1.-én kezdtem az új munkahelyen, de előtte még elmentünk egy hétre utónyaralni Olaszországba. 

A munkahely így két nap után nagyon jónak tűnik, egy nagy EU projektben kell hallgatókat toborozni, MSc és PhD képzéseket indítani, szóval hasonló az eddigi munkámhoz. A projekt érdekes és jól szervezett. Sokat fogok utazni külföldi oktatási kiállításokra.
Ma pl. egy konferencián voltam délután, délelőtt megbeszélés volt, ahol pl. a végén az asztal körül ülőknek mind el kellett mondani, hogy mi a feladata, és milyen határidővel. Ez nagyon tetszett, egyértelműsíti a dolgokat. Én egyből találtam magamnak munkát: jövő héten egy workshopra megyünk, ill. a tudásmenedzsment folyamatokba fogok bekapcsolódni, ami konkrétan a PhD témám. Lehet, hogy kicsit kevesebbet írok emiatt mostanában, de azért hetente egyszer mindenképpen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése